Содержание
- 1 15 марта 2020 года — Воскресенье
- 2 25 февраля 2020 года — Вторник
- 3 Тропарь почаевской божьей матери
- 4 Тропари Чудотворным иконам Пресвятой Богородицы. Часть 2 Православный Церковный календарь
- 5 Тропари Чудотворным иконам Пресвятой Богородицы. Часть 2 Православный Церковный календарь
- 6 Православный календарь
- 7 Тропарь Пресвятой Богородице
- 8 Каноны праздникам и чудотворным иконам Пресвятой Богородицы
15 марта 2020 года — Воскресенье
Неделя 2-ая Великого поста, святителя Григо́рия Паламы, глас 6
Святая Четыредесятница.
Сегодня Святая Церковь совершает память:
Иконы Божией Матери, именуемой «Державная» (1917). Сщмч. Феодо́та, епископа Киринейского (ок. 326); свт. Григо́рия Паламы, архиепископа Фессалонитского (переходящее празднование во 2-ю Неделю Великого поста); свт. Арсе́ния, епископа Тверского (1409).
Мц. Евфа́лии Леентинской (Сицилийской) (257); мч. Троа́дия Неокесарийского (III); прп. Агафо́на Скитского (Египетского) (V); мчч. 440 Италийских (579); Собор всех преподобных отцов Киево-Печерских (переходящее празднование во 2-ю Неделю Великого поста).
Воскресению
А́нгельския си́лы на гро́бе Твое́м,/ и стрегу́щии омертве́ша,/ и стоя́ше Мари́я во гро́бе,/ и́щущи Пречи́стаго Те́ла Твоего́./ Плени́л еси́ а́д, не искуси́вся от него́;/ сре́тил еси́ Де́ву, да́руяй живо́т.// Воскресы́й из ме́ртвых. Го́споди, сла́ва Тебе́.
Живонача́льною дла́нию/ уме́ршия от мра́чных удо́лий,/ Жизнода́вец, воскреси́в все́х Христо́с Бо́г,/ воскресе́ние подаде́ челове́ческому ро́ду:/ е́сть бо все́х Спаси́тель,// воскресе́ние и живо́т, и Бо́г все́х.
Недели 2-ой поста
Ны́не вре́мя де́лательное яви́ся, при две́рех Суд, / воста́нем у́бо постя́щеся, / принесе́м сле́зы умиле́ния, / ми́лостынями, зову́ще: / согреши́хом па́че песка́ морска́го, / но осла́би, Соде́телю всех, / я́ко да прии́мем нетле́нныя венцы́.
Слава: Покая́ния отве́рзи ми две́ри, Жизнода́вче, / у́тренюет бо дух мой ко хра́му свято́му Твоему́, / храм нося́й теле́сный весь оскверне́н: / но я́ко щедр, очи́сти / благоутро́бною Твое́ю ми́лостию.
И ныне, Богородичен: На спасе́ния стези́ наста́ви мя, Богоро́дице, / сту́дными бо окаля́х ду́шу грехми́, / и в ле́ности все житие́ мое́ ижди́х: / но Твои́ми моли́твами / изба́ви мя от вся́кия нечистоты́.
Таже, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й, / и по мно́жеству щедро́т Твои́х, / очи́сти беззако́ние мое́.
Мно́жества соде́янных мно́ю лю́тых помышля́я окая́нный, / трепе́щу стра́шнаго дне су́днаго: / но наде́яся на ми́лость благоутро́бия Твоего́, / я́ко Дави́д вопию́ Ти: / поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей Твое́й ми́лости.
Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Державной»
Гpа́да Сио́нска взыску́юще,/ под Твой покpо́в, Де́ва Чи́стая, днесь пpитека́ем,/ и никто́же возмо́жет на ны,/ я́ко несть гpад си́лен, а́ще не Су́щаго Бо́га,// и несть и́на кpе́пость, а́ще не ми́лость Влады́чицы Де́вы.
А́нгелов ли́цы благогове́йно Тебе́ слу́жат,/ и вся Небе́сныя си́лы немо́лчными гла́сы Тя ублажа́ют,/ Богоpо́дице Де́во;/ усе́pдно мо́лим Тя, Влады́чице,/ да пpебу́дет Боже́ственная благода́ть/ на честне́й ико́не Твое́й Деpжа́вней,/ и светоза́pный луч сла́вы чуде́с Твои́х да нисхо́дит от нея́/ на всех с ве́pою Тебе́ моля́щихся// и вопию́щих Бо́гу: Аллилу́ия.
Взбра́нней Воево́де, Засту́пнице на́шей Держа́вней,/ пе́сни благода́рственныя прино́сим о дарова́нии нам ико́ны Ея́ святы́я,/ е́юже огражда́еми, ничесо́же устраши́мся,/ не от челове́к бо спасе́ние на́ше,/ но Преблагослове́нныя Влады́чицы милосе́рдием./ Те́мже днесь ра́дуемся и пра́зднуем све́тло,// я́ко прии́де Держа́вная на стра́жу земли́ Своея́.
Избра́нней от всех родо́в Засту́пнице ро́да христиа́нского,/ покро́вом Своея́ бла́гости покрыва́ющей страну́ на́шу правосла́вную,/ благода́рственная пе́ния прино́сим Ти, Влады́чице,/ о явле́нии нам чу́дныя ико́ны Твоея́ Держа́вныя./ Ты же, я́ко Всеми́лостивая Засту́пница всех, с ве́рою к Тебе́ притека́ющих,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:/ ра́дуйся, Ма́терь Бо́жия Держа́вная,// Засту́пнице Усе́рдная ро́да христиа́нского.
Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Де́во,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим Держа́вный о́браз святы́ни Твоея́,/ и́мже подае́ши ве́лию ми́лость// всем, с ве́рою к нему́ притека́ющим.
Молитва Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Державной»:
О, Держа́вная Влады́чице Пресвята́я Богоро́дице, на объя́тиях Свои́х держа́щая Содержа́щаго дла́нию всю вселе́нную Царя́ Небе́снаго! Благодари́м Тя за неизрече́нное милосе́рдие Твое́, я́ко благоволи́ла еси́ яви́ти нам, гре́шным, сию́ святу́ю и чудотво́рную ико́ну Твою́ во дни сии́. Благодари́м Тя, Засту́пнице, я́ко призре́ла еси́ с высоты́ святы́я Своея́ на чад правосла́вных, и, я́ко со́лнце све́тлое, увеселя́еши изнемо́гшия от печа́ли очеса́ на́ша пресла́достным зре́нием держа́вного о́браза Твоего́. О, Преблагослове́нная Ма́терь Бо́жия, Держа́вная Помо́щнице, Кре́пкая Засту́пнице, благодаря́ще Тя, со стра́хом и тре́петом, я́ко раби́ непотре́бнии, мы припа́даем, со умиле́нием, с сокруше́нием серде́чным, со слеза́ми мо́лим Тя: вкорени́ в сердца́ всех нас пра́вду, мир и ра́дость о Ду́се Свя́те: водвори́ в стране́ на́шей тишину́, благоде́нствие, безмяте́жие, любо́вь друг ко дру́гу нелицеме́рную! Держа́вою Твое́ю всеси́льною поддержи́ нас, сла́бых, малоду́шных, немощны́х, уны́лых, подкрепи́, возста́ви! Я́ко да под держа́вою Твое́ю всегда́ храни́ми, пое́м, велича́ем и сла́вим Тя, Держа́вную Засту́пницу ро́да христиа́нского во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Святителю Григорию Паламе, архиепископу Солунскому
Правосла́вия свети́льниче,/ Це́ркве утвержде́ние и учи́телю,/ мона́хов добро́то, богосло́вов побо́рниче непребори́мый,/ Григо́рие чудотво́рче, Фессалони́тская похвало́,/ пропове́дниче благода́ти,// моли́ся вы́ну спасти́ся душа́м на́шим.
Прему́дрости свяще́нный и Боже́ственный орга́н,/ Богосло́вия све́тлую согла́сно трубу́,/ воспева́ем тя Григо́рие Богоглаго́льниче:/ но я́ко ум Уму́ Пе́рвому предстоя́й,/ к Нему́ ум наш о́тче наста́ви, да зове́м:// ра́дуйся пропове́дниче благода́ти.
Молитва святителю Григорию Паламе, архиепископу Солунскому:
О, треблаже́нная и честна́я вои́стину и превожделе́нная главо́, безмо́лвия держа́во, мона́шествующих сла́во, о́бщее богосло́вов и отце́в и учи́телей украше́ние, апо́столов сподви́жниче, испове́дников и му́чеников безкро́вный ревни́телю и венча́телю словесы́ и дея́ньми и благоче́стия побо́рниче и воево́до взбра́нный, боже́ственных догма́тов высо́кий изъясни́телю и учи́телю, пре́лести многоразли́чных ересе́й потреби́телю, всея́ Це́ркве Христо́вы предста́телю, и стра́же, и изба́вителю! Ты́ и преста́влься ко Христу́ назира́еши у́бо и ны́не ста́до твое́ и всю́ Це́рковь свы́ше, боле́зни разли́чныя исцеля́я и словесы́ твои́ми вся́ управля́я, и е́реси изгоня́я, и многообра́зных страсте́й избавля́я. Приими́ же и на́ше сие́ моле́ние и изба́ви на́с от страсте́й и искуше́ний, и треволне́ний, и бе́д, и осла́бу и ми́р и благоде́нствие на́м пода́ждь, о Христе́ Иису́се Го́споде на́шем, Ему́же сла́ва и держа́ва подоба́ет со безнача́льным Его́ Отце́м и Животворя́щим Ду́хом, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Святителю Арсению, епископу Тверскому
Благоче́стно пожи́в во святи́тельстве,/ лю́ди пpосвети́л еси́ уче́нием твои́м,/ и о хpа́ме Пpечи́стыя вельми́ подвиза́вся,/ и люби́тель мона́хов быв,/ сего́ pа́ди от Хpиста́ па́ствы твоея́ вене́ц пpия́л еси́./ Те́мже, я́ко апо́стольскаго пpесто́ла наме́стника,/ и святи́теля вели́каго чту́ще тя, мо́лим ча́да твоя́, блаже́нне:/ от всех бед изба́ви нас я́же ко Хpисту́ моли́твами твои́ми,// святи́телю Хpисто́в Аpсе́ние, о́тче наш.
Восприе́мши ра́достно честны́я твоя́ мо́щи, пречи́стая це́рковь,/ в ню́же че́стно вноси́ми мно́жеством священномона́хов, и кня́зи благове́рными,/ и я́же прие́мши я́ко сокро́вище многоце́нное./ Те́мже и мы ны́не твоея́ огра́ды слове́сныя о́вцы,/ о́крест ра́ки твоея́ предстоя́ще,/ любе́зно вопие́м ти́:/ не забу́ди чад твои́х, о́тче,/ и́хже му́дре собра́л и возлюби́л еси́,/ я́ко да зове́м ти́:// ра́дуйся, святи́телю Арсе́ние, па́стырю и учи́телю наш.
Молитва святителю Арсению, епископу Тверскому:
О, всехва́льный святи́телю Христо́в и чудотво́рче, о́тче Арсе́ние! Не забу́ди нас, чад святы́я оби́тели твоея́ и всех с ве́рою и любо́вию прибега́ющих к ра́це честны́х и многоцеле́бных моще́й твои́х, но помина́й нас во святы́х твои́х и благоприя́тных моли́твах к Бо́гу. Моли́ за вся христиа́ны, о́тче святи́телю Арсе́ние, и за святу́ю сию́ оби́тель, ю́же вручи́ тебе́ Пречи́стая Влады́чица Богоро́дица, мним бо тя вы́ну предстоя́ща Христу́ Бо́гу на́шему и Пречи́стей Его́ Ма́тери и иму́ща ве́лие к Ним дерзнове́ние. А́ще бо те́лом и преста́вился еси́ от нас, но душе́ю жив сый, неотсту́пен пребыва́еши с на́ми ду́хом. Сохраня́ нас твои́м предста́тельством пред Престо́лом Небе́снаго Царя́ от ко́зней вра́жиих, от собла́знов ми́ра, во зле лежа́щаго, и от вся́кия ско́рби и ну́жды. О преблаги́й па́стырю и учи́телю нaш, о́тче Арсе́ние! К тебе́ припа́даем и тебе́ мо́лимся, моли́ся всеси́льному Бо́гу о по́льзе душ на́ших, и испроси́ нам вре́мя на покая́ние, да очи́стившеся от вся́кия скве́рны грехо́вныя, Небе́сному Ца́рствию насле́дники сподо́бимся бы́ти со все́ми пра́ведными, от ве́ка угоди́вшими Го́споду на́шему Иису́су Христу́, Ему́же подоба́ет вся́кая сла́ва, честь и поклоне́ние со Безнача́льным Его́ Отце́м и с Пресвяты́м Ду́хом, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Собору преподобных отцев Киево-Печерских
Егда́ снидо́сте во гро́бы/ и саме́х себе́ заключи́сте,/ тогда́, стра́сти умертви́вше плотски́я,/ спогребо́стеся Христу́, Богоно́снии,/ и диа́вольския в подзе́мных разруши́сте огра́ды.// Сего́ ра́ди А́нгели венцы́ с Небе́с вам подаю́т.
Лик по́стнический собра́ся у́мне,/ мы́сленныма зря́ще очи́ма,/ прииди́те, лю́дие, хвала́ми почти́м,/ и, покланя́ющеся моще́м их,/ любо́вныя принесе́м да́ры,/ ти́и бо суть к Бо́гу хода́таи// и моли́твенницы о душа́х на́ших.
Молитва Собору преподобных отцев Киево-Печерских:
О, уго́дницы Христо́вы, преподо́бнии отцы́ на́ши Анто́ние и Феодо́сие и вси́ святи́и Ки́ево-Пече́рстии, свети́льницы пресве́тлые, свя́тостию и́ноческаго жития́ пе́рвые просия́вшии на земле́ Росси́йстей, покрови́тели гра́да Ки́ева и всего́ оте́чества на́шего! К ва́м, моли́твенникам те́плым и предста́телям непосты́дным, усе́рдно притека́ем, в ну́ждах и ско́рбях на́ших утеше́ния и по́мощи прося́ще. Помози́те на́м, раба́м Бо́жиим (имена́), засту́пницы на́ши! Утверди́те на́с в ве́ре святе́й, сохрани́те Це́рковь Бо́жию от па́губных ересе́й и раско́лов, научи́те на́с всегда́ твори́ти за́поведи Бо́жия и вся́ преда́ния церко́вная, от оте́ц на́м запове́данная, бу́дите на́м благосе́рдые отцы́ и те́плые моли́твенницы, я́ко да просла́вим и́мя Живонача́льныя Тро́ицы, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха во ве́ки. Ами́нь.
25 февраля 2020 года — Вторник
Седмица сырная, глас 3
Масленица
Сегодня Святая Церковь совершает память:
И́верской иконы Божией Матери. Свт. Меле́тия Антиохийского, архиепископа (381); свт. Алекси́я, митрополита Киевского, Московского и всея Руси, чудотворца (1378); свт. Меле́тия (Леонтовича), архиепископа Харьковского (1840).
Прпп. Мари́и, именовавшейся Мари́ном, и отца ее, Евге́ния (VI); свт. Анто́ния, патриарха Константинопольского (895); прп. Меле́тия Ипсенийского (XIX).
Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Иверской»
От святы́я ико́ны Твоея́,/ о Влады́чице Богоро́дице,/ исцеле́ния и цельбы́ подаю́тся оби́льно,/ с ве́рою и любо́вию приходя́щим к ней./ Та́ко и мою́ не́мощь посети́,/ и ду́шу мою́ поми́луй, Блага́я,// и те́ло исцели́ благода́тию Твое́ю, Пречи́стая.
Де́рзость ненави́дящих о́браз Госпо́день,/ и держа́ва нечести́вых безбо́жно в Нике́ю прии́де,/ и по́сланнии безчелове́чно вдови́цу,/ благоче́стно чту́щую ико́ну Богома́тере, истязу́ют,/ но та́я но́щию с сы́ном ико́ну в мо́ре пусти́, вопию́щи:/ сла́ва Тебе́, Чи́стая,/ я́ко непроходи́мое мо́ре плещи́ своя́ подаде́, // сла́ва правоше́ствию Твоему́, Еди́на Нетле́нная.
А́ще и в мо́ре вве́ржена бысть свята́я ико́на Твоя́, Богоро́дице,/ от вдови́цы, не могу́щия спасти́ сию́ от враго́в,/ но яви́лася есть Храни́тельница Афо́на/ и Врата́рница оби́тели И́верския, враги́ устраша́ющая/ и в Правосла́вней Росси́йстей стране́// чту́щия Тя от всех бед и напа́стей избавля́ющая.
Совозсия́ днесь Све́ту Воскресе́ния свет чи́стыя ико́ны Твоея́,/ обоя́ ве́село торжеству́юще вопие́м:// сохрани́ раб Твои́х благода́тию, Влады́чице.
Молитва Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Иверской»:
О Пресвята́я Де́во, Ма́ти Го́спода, Цари́це Небесе́ и земли́! Вонми́ многоболе́зненному воздыха́нию душ на́ших, при́зри с высоты́ святы́я Твоея́ на нас, с ве́рою и любо́вию поклоня́ющихся пречи́стому о́бразу Твоему́. Се бо, грехми́ погружа́емии и скорбьми́ обурева́емии, взира́юще на Твой о́браз, я́ко живе́й Ти су́щей с на́ми, прино́сим смире́нная моле́ния на́ша. Не и́мамы бо ни ины́я по́мощи, ни ина́го предста́тельства, ни утеше́ния, то́кмо Тебе́, о, Ма́ти, всех скорбя́щих и обремене́нных! Помози́ нам, не́мощным, утоли́ скорбь на́шу, наста́ви на путь пра́вый нас, заблужда́ющих, уврачу́й и спаси́ безнаде́жных, да́руй нам про́чее вре́мя живота́ на́шего в ми́ре и тишине́ проводи́ти, пода́ждь христиа́нскую кончи́ну и на Стра́шнем Суде́ Сы́на Твоего́ яви́ся нам милосе́рдая Засту́пница, да всегда́ пое́м, велича́ем и сла́вим Тя, я́ко благу́ю Засту́пницу ро́да христиа́нскаго, со все́ми угоди́вшими Бо́гу. Ами́нь.
Святителю Мелетию, архиепископу Антиохийскому
Пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости,/ воздержа́ния учи́теля/ яви́ тя ста́ду твоему́,/ я́же веще́й и́стина,/ сего́ ра́ди стяжа́л еси́ смире́нием высо́кая,/ нището́ю бога́тая./ О́тче Меле́тие,/ моли́ Христа́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим.
Духо́внаго твоего́ дерзнове́ния убоя́вся,/ отсту́пник бе́гает Македо́ний,/ моли́твенное же служе́ние соверша́юще, твои́ раби́,/ любо́вию притека́ем,/ А́нгелом собесе́дниче, Меле́тие,/ о́гненный мечу́ Христа́ Бо́га на́шего,/ вся безбо́жныя закала́яй:// воспева́ем тя, свети́льника, просвети́вшаго вся.
Святителю Алексию, митрополиту Московскому
Я́ко светоно́сная возсия́ днесь па́мять твоя́, сла́вне,/ ве́рных озаря́ющи ду́ши и телеса́,/ и исцеле́ния струи́ Богоприя́тными ти моли́твами источа́еши,/ о́тче святи́телю Алекси́е,/ те́мже тя мо́лим, я́ко архиере́ом сопресто́льна и чудоде́йственника изря́дна,/ и́же Христо́ву Престо́лу предстоя́й,// о нас не оскудева́й моля́ся спасти́ся душа́м на́шим.
Боже́ственнаго и пречестна́го святи́теля Христо́ва,/ но́ваго чудотво́рца Але́ксия,/ ве́рно вси пою́ще, лю́дие, любо́вию да ублажи́м, я́ко па́стыря вели́каго,/ служи́теля же и учи́теля прему́дра земли́ Росси́йстей./ Днесь, в па́мять его прите́кше,/ ра́достно возопие́м песнь Богоно́сному:/ я́ко име́я дерзнове́ние к Бо́гу,/ многообра́зных нас изба́ви обстоя́ний, да зове́м ти:// ра́дуйся, утвержде́ние гра́ду на́шему.
Молитва святителю Алексию, митрополиту Московскому:
Святителю Мелетию, архиепископу Харьковскому
Ми́ра сего́ вре́менная, я́ко преходя́щая уразуме́л еси́,/ от ю́ности по́стническое и многотру́дное житие́ возлюби́л еси́, всеблаже́нне,/ иера́рхов сла́во и преподо́бных похвало́,/ Предве́чнаго Сло́ва усе́рдный благове́стниче,/ си́рых и неиму́щих кро́ве и прибе́жище./ Тем же в моли́твах пребыва́я, Христу́ у́треневати прилежа́л еси́/ и, Сего́ взыску́я, вене́ц неувяда́емый со все́ми святы́ми стяжа́л еси́,/ о́тче наш, святи́телю Меле́тие,// моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.
Ревну́я, поревнова́л еси́ к Бо́гу, Его́же возлюби́л еси́/ и Его́же всем се́рдцем возжела́л еси́, о́тче наш Меле́тие,/ и Его́же ра́ди к и́ноческому по́двигу поте́кл еси́/ и закла́тися Христу́ Бо́гу сама́го себе́ приве́л еси́,/ я́ко па́стырь до́брый вруче́нное тебе́ ста́до ове́ц Христо́вых му́дре упа́сл еси́.// Моли́ о нас Христа́ Бо́га, святи́телю достохва́льне.
Молитва святителю Мелетию, архиепископу Харьковскому:
Тропарь почаевской божьей матери
Тропарь. Иконе Божией Матери Никейская.
Бысть чрево Твое святая трапеза, / имущи Небеснаго Хлеба, Христа, / от Негоже всяк ядый не умирает, / якоже рече всяческих, / Богородице, Питатель.
Тропарь. Иконе Божией Матери Озерянская.
Твоего предстательства уверение / и милосердия Твоего явление / икона Озерянская нам, Владычице, показася; / пред неюже души наша в молитве изливаем / и верою Тебе вопием: / воззри, Милосердая, на люди Твоя, / вся скорби наша и печали утоли, / утешение благое в сердца наша низпослй / и спасение вечное душам нашим, Пречистая, испроси.
Величание. Иконе Божией Матери «Троеручица».
Пред святою Твоею иконою. Владычице, / молящиися исцелений сподобляются, / веры истинныя познание приемлют / и агарянская нашествия отражают. / Темже и нам, к Тебе припадающим, / грехов оставление испроси, / помыслы благочестия сердца наша просвети, / и к Сыну Твоему молитву вознеси / о спасении душ наших.
Величаем Тя, / Пресвятая Дево, / и почитаем честную икону Твою, / юже от лет древних / на горе Почаевстей прославила еси.
Троеручица
Днесь светло красуется царствующий град Москва, / имеющи в себе, о Всемилостивейшая, всея твари Честнейшая, / Заступнице наша Дево Богородице, / честный образ Твой, / имже подсблнечныя концы земли удивляеши / и мир мирови даруеши, / во образ бо Святыя Троицы являеши трие руце: / двема убо Сына Своего, Христа Бога нашего, носиши, / третиею от напастей и бед / верно к Тебе прибегающих избавляеши, / и от потопления изымаеши, / и всем полезная даруеши, / и преподобному Михаилу Малебнскую гору показа, / и всех всегда милуеши, / честною ризою Своею покрываеши жительство сие / и вся грады и страны наша, да зовем Ти: / радуйся, Обрадованная.
Величаем Тя, / Пренепорбчная Дево, / и чтим чудеса образа святаго Твоего, / трех пречистых рук Твоих явление / в славу Божества, в Троице Бога нашего.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Семистрельная» («Умягчение злых сердец»).
Умягчи наша злая сердца. Богородице, / и напасти ненавидящих нас угаси, / и всякую тесноту души нашея разреши, / на Твой бо святый образ взирающе, / Твоим страданием и милосердием о нас умиляемся / и раны Твоя лобызаем, / стрел же наших, Тя терзающих, ужасаемся. / Не даждь нам, Мати Благосердая, / в жестокосердии нашем и от жестокосердия ближних погибнути, / Ты бо еси воистину злых сердец умягчение.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Скоропослушница».
Скоропослушница
Богородице притецем, сущий в бедах, / и святей иконе Ея ныне припадем, / с верою зовуще из глубины души: / скоро наше услыши моление, Дево, / яко Скоропослушница нарекшаяся. / Тебе бо рабы Твои в нуждах / готовую Помощницу имамы.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Спорительница хлебов».
Пречистая Дево Марие, Мати Царя небеси и земли, / благоутробно призираеши на любящих Сына Твоего, Христа Бога нашего, / и труждающихся во имя Его вечнаго ради спасения, / и подаеши им вся обильно к наслаждению. / Спорительнице сущи хлебов им, / избавляя их всякия нужды и утеснения, / и устрояя им, рабом Твоим сущим, избавление вечныя муки и жизнь вечную.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Споручница грешных».
Умолкает ныне всякое уныние / и страх отчаяния исчезает, / грешницы в скорбех сердца обретают утешения / и небесною любовию озаряются светло. / Днесь бо Мати Божия простирает к нам спасающую руку / и от Пречйстаго образа Своего вещает, глаголя: / Аз Споручница грешных к Моему Сыну, / Сей дал Мне за них руце слышати Мя выну.
/ Темже людие, обремененнии грехми и скорбьми многими, / припадите к подножию Ея иконы со слезами, вопиюще: / Заступнице мира, грешных Споручнице! / Умоли Матерними Твоими молитвами Избавителя всех, / да Божественным всепрощением покрыет грехи наша / и светлыя двери райския отверзет нам, / Ты бо еси предстательство и спасение рода христианскаго!
Тропарь. Иконе Божией Матери «Страстная».
Днесь возсия неизреченно царствующему граду нашему Москве / икона Богоматере, / и, яко светозарным солнцем, пришествием тоя озарися весь мир, / Небесныя силы и души праведных мысленно торжествуют, радующеся, / мы же, на ню взирающе, к Богородице со слезами вопием: / о Всемилостивая Госпоже, Владычице Богородице,/ молися из Тебе воплощенному Христу, Богу нашему, / да подаст мир и здравие всем Христианом / по велицей и неизреченней Своей милости.
Тропарь. Иконе Божией Матери Тамбовская.
Тамбовская *
Днесь светло красуется град Тамбов, / и святитель Христов Питирим радуется. / Сияет бо ныне чудесы икона Твоя, Владычице, / юже из первопрестольнаго града Москвы святитель принесе, / и дивное людем являет Твое заступление, /подающи исцеление всем, с верою к Тебе притекающим. / Темже умильно вопием Ти: / спасай нас иконою Твоею, / Дево Всепетая.
Тропарь. Иконе Божией Матери Тихвинская.
Днесь, яко солнце пресветлое, возсия нам на воздусе / всечестная икона Твоя, Владычице, / лучами милости мир просвещающи, / юже великая Россия, / яко некий дар Божественный / свыше благоговейне восприймши, / прославляет Тя, Богомати, всех Владычицу, / и от Тебе рождшагося Христа Бога нашего величает радостно.
Тропарь. Иконе Божией Матери Толгская.
Днесь светло сияет на Толге / образ Твой, Пречистая Дево Богородице, / и, яко солнце незаходимое, / всегда верным подадеся, / Егоже видев на воздусе, / невидимо Ангелы, яко никйм, держима, / преосвященный епископ града Ростова Трифон / тече ко явленному светящемуся столпу огненну, / и по водам, яко по суху, прейде, / и моляшеся Ти верно о пастве и о людех.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Трех радостей».
От святыя иконы Твоея / радости неизреченныя преисполнила еси сердце благочестивыя жены./ О Пречистая Владычице мира, / Всемощная Царица радосте, Приснодево твари, / егда возвратила оной и мужа, и сына, и достояние ея, / такожде и всем нам милосердствуеши, / даруй исполнение благих желаний, / источая приснотекущий источник радости молящимся Тебе / и вседушно вопиющим: / Радость всему миру родившая, / радости исполни неоскудевающия чтущих Тя.
Тропарь. Иконе Божией Матери «Троеручица».
Троеручица
Тропарь. Иконе Божией Матери «Умиление» (Смоленская).
Богорадованная Владычице, / Препро славленная Мати щедрот и человеколюбия, / Всемилостивая о всем мире Ходатаице!/ Прилежно, рабы Твой, к Божественному предстательству прибегающе / и пречудному образу Твоему со умилением припадающе, молимся: / молитву теплую к Сыну Твоему и Богу нашему сотвори, / о Всепетая Царице Богородице, / да всяких болезней и печалей нас Тебе ради избавит / и от грехов всяких свободйт, / Царствия Своего Небеснаго наследники ны покажет, / велие бо неизреченное, яко Мати, имаши дерзновение к Нему / и вся можеши, / Едина во веки Преблагословенная.
/ о Владычице, умоли Сына Своего и Господа нашего / сими пресвятыми Своими слезами, / да избавит нас от всякаго злаго обстбяния, / и бгненнаго запаления, и междоусобныя брани, / от мора и глада, / и нашествия иноплеменных в грядущия времена, / и, радующеся, со Гавриилом благовестником возопием Ти: / радуйся, Обрадованная, Господь с Тобою.
К Богородице со умилением припадем, / вси грехми обремененнии, / чудотворную Ея икону Умиление облобызающе / и вопиюще со слезами: / Владычице, приими моление недостойных раб Твоих / и подаждь нам, просящим, / велию Твою милость.
Тропари Чудотворным иконам Пресвятой Богородицы. Часть 2 Православный Церковный календарь
Д несь све́тло красу́ется сла́внейший град Москва́,/ я́ко зарю́ со́лнечную восприе́мши, Влады́чице,/ чудотво́рную Твою́ ико́ну,/ к не́йже ны́не мы притека́юще и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це:/ о, пречу́дная Влады́чице Богоро́дице!/ Моли́ся из Тебе́ воплоще́нному Христу́ Бо́гу на́шему,/ да изба́вит град сей и вся́ гра́ды и страны́ христиа́нския/ невреди́мы от всех наве́т вра́жиих, // и спасе́т ду́ши на́ша, я́ко Милосе́рд.
В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых/ прише́ствием Твоего́ честна́го о́браза, Влады́чице Богоро́дице,/ све́тло сотворя́ем пра́зднество сре́тения Твоего́ и обы́чно зове́м Ти́: // ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.
Ин кондак, глас 8:
К Взбра́нней Воево́де и Засту́пнице, Де́ве и Богоро́дице, / в чи́стей со́вести, ве́рою утверди́вшеся, ру́сстии наро́ди, / невозвра́тно наде́жду иму́ще, притеце́м, / к чудотво́рному Ея́ и пречи́стому о́бразу, и возопие́м Ей: // ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.
Тропари Чудотворным иконам Пресвятой Богородицы. Часть 2 Православный Церковный календарь
Православный календарь. Праздники, посты, именины. Календарь почитания икон Богородицы. Православные основы и молитвы
Что такое Православие? Что такое Церковь? Что такое вера? Многие люди в наше время задаются этими вопросами. За десятилетия официального атеизма нарушилась вековая традиция передачи религиозного знания и духовного опыта в нашем народе. Многие люди, которые сегодня хотят приобщиться к вере, стать частью Церкви, этого единого живого организма, не имеют достаточной духовной основы, не имеют необходимых навыков и даже зачастую плохо представляют себе традиции и обряды Православия.
От этого незнания и неумения рождаются предрассудки, суеверия, неверные толкования вероучения и церковной жизни. В другом случае, напротив, люди погружаются в теоретическое изучение основ Православия, отметаясь от практического, молитвенного и духовного опыта веры. Как сказано в книге Георгия Чистякова «Размышления с Евангелием в руках»: «Так рождается христианство ума или православные идеи, иными словами, православная не вера, а идеология».
Человеку необходима жизнь души, постоянная внутренняя работа, труд, делание. Однако нельзя обходиться и без знания основ вероучения – знания того, во что ты веришь.
Многие говорят: я верю в душе, зачем мне ходить в церковь? Бог даст мне то, что мне нужно, подарит мне Свое знание и благословение. Но не нужно забывать, что Господь ждет наших шагов к Себе. В притче про блудного сына Отец, олицетворяющий Бога, стоял и ждал раскаявшегося грешника, но тот встретился с Отцом только тогда, когда сам раскаялся и вернулся домой. Один священник сказал: «Я не могу считать себя православным человеком?»
Другими словами, как я могу не знать и не прочувствовать то, во что верю?
Не многие знают и вполне понимают, что духовная жизнь невозможна без Церкви и ее Таинств. И это не новая мысль. Таинства установлены Самим Господом Иисусом Христом. И только в них и через них осуществляется переход от Бога к человеку Божественной благодати.
Видео (кликните для воспроизведения). |
Все правила, обряды, которые есть в церковной жизни, не случайны. Каждое движение священника на службе имеет свой смысл. И если мы хотя бы постараемся немного узнать о вере, поклоны, молитвы, песнопения, требования к внешнему виду и т. д. – все станет не пустой традицией и обрядом, а осознанным поведением по отношению к Богу. Тогда станет очевидным, например, что посещение каждого воскресного богослужения – это исполнение заповеди, данной еще в Ветхом Завете, о седьмом дне, который человек должен отдать Богу. А вечернее богослужение накануне – это неотъемлемая часть воскресной службы, и раньше они были едины.
Потребность измерять время возникла у людей очень давно. Стремление хотя бы до некоторой степени согласовать между собой сутки, месяц и год привело к появлению трех календарных систем:
1) солнечный календарь, основанный на движении Солнца, в котором стремились согласовать между собой сутки и год;
2) лунный календарь, основанный на движении Луны, цель которого – согласование суток и лунного месяца;
3) лунно-солнечный, в котором делается попытка согласовать между собой все три единицы времени.
Характерная особенность христианского календаря в том, что он сочетает в себе принципы двух календарей – еврейского лунно-солнечного и римского солнечного. Первому соответствуют праздники подвижного цикла. Второму календарю соответствуют праздники неподвижного цикла.
Лунно-солнечный календарь лежит в основе христианской пасхалии (системы правил и поправок для вычисления даты празднования Пасхи на каждый год). Зависимые от
Пасхи праздники и покаянные дни (это Пасхальный цикл) фиксируются у нас по календарю, который именуется подвижным (потому что его дни передвигаются каждый год по числам месяца). Еще он называется триодным, потому что богослужебные тексты всех этих дней содержит книга с греческим названием Триодь.
Календарь, по-другому называется месяцесловом. Месяцеслов, или святцы, – церковный календарь с указанием памятей святых и круга церковных праздников. Месяцеслов содержит только неподвижные праздники годового богослужебного круга.
Целью нашего календаря, собственно, является описание каждого дня года. Чем знаменателен тот или иной день: память каких святых празднуется данного числа, какой отмечается великий, двунадесятый или иной праздник и т. д. Месяцеслов может содержать также указания на особенности богослужения в тот или иной день.
В описание каждого дня входит: дата – по новому стилю и в скобках по старому; перечень святых, а также указание праздника и празднования иконе Божией Матери – если они есть в этот день.
3 июня (21 мая ст. ст.)
Равноапп. царя Константина (337) и матери его царицы Елены (327).
Владимирской иконы Божией Матери (1521).
В некоторых случаях курсивом обозначены евангельские чтения, которые принято читать на службе в память того или иного праздника или святого:
Богородицы: Флп., 240 зач., II, 5—11. Лк., 54 зач., X, 38– 42; XI, 27—28.
В дни непереходящих праздников (дата которых каждый год не меняется) и особо почитаемых святых дано описание события праздника или жизни Божьего угодника.
Например, 19 января (6 января ст. ст.) – Святое Богоявление. Крещение Господне. А 2 мая (19 апреля ст. ст.) совершается память блаженной Матроны Московской.
В праздничные дни также приводятся молитвы (тропари, кондаки), посвященные празднику, иконе или святому.
Сокращения, принятые в церковных календарях
Сокращение множественного числа термина образуется, как правило, от сокращения единственного числа путём удвоения последней буквы.
Православный календарь
ПРАВОСЛАВНЫЙ КАЛЕНДАРЬ НА 2020 год по месяцам
ПРАВОСЛАВНЫЙ ПРАЗДНИЧНЫЙ КАЛЕНДАРЬ
В течение многих сотен лет в Церкви происходили события, которые позже превращались в церковные праздничные даты. Церковные православные праздники бывают великие, средние и малые. Не у всех праздников есть строгая дата, в разные годы она бывает в различные дни, поэтому она сдвигается в православных церковных календарях.
Пасха -самый главный православный (его еще называют высочайшим) праздник по календарю , с каждым годом ее дата меняется на разные дни.
Двунадесятые праздники посвящены событиям земной жизни Господа нашего Иисуса Христа и Пресвятой Богородицы. Поэтому одни называются Господними, а другие Богородичными. Всего таких православных праздников двенадцать. Даты переходящих двунадесятых праздников считаются от Пасхи, поэтому они каждый год также «передвигаются» по дням календаря . Непереходящие праздники православного года ежегодно приходятся на одну дату.
Великие недвунадесятые праздники — день Покрова Пресвятой Богородицы (14) 1 октября; Обрезания Господня (14) 1 января; рождества Иоанна Предтечи 7 июля (24 июня); день Петра и Павла 12 июля (29 июня) и Усекновение главы Предтечи 11 сентября (29 августа).
Кроме великих, существуют еще средние и малые праздники, которые посвящены остальным церковным событиям в православной церкви.
КАЛЕНДАРЬ ВЕЛИКИХ ПРАЗДНИКОВ И ПОСТОВ НА ПРАВОСЛАВНЫЙ 2020 ГОД
Великие православные праздники в 2020 году:
7 января — Рождество Христово. Двунадесятый непереходящий праздник.
14 января — Обрезание Господне
19 января — Крещение Господне. Двунадесятый непереходящий праздник.
15 февраля — Сретение Господне. Двунадесятый непереходящий праздник.
7 апреля — Благовещение Пресвятой Богородицы. Двунадесятый непереходящий праздник.
12 апреля — Вход Господень в Иерусалим. Вербное воскресенье. Двунадесятый переходящий праздник.
19 апреля — Пасха. Светлое Воскресение Христово.
28 мая — Вознесение Господне. Двунадесятый переходящий праздник.
7 июня — День Святой Троицы. Пятидесятница. Двунадесятый переходящий праздник.
7 июля — Рождество Иоанна Предтечи
12 июля — Святых первоверховных апостолов Петра и Павла
19 августа — Преображение Господне. Двунадесятый непереходящий праздник.
28 августа — Успение Пресвятой Богородицы. Двунадесятый непереходящий праздник.
11 сентября — Усекновение главы Иоанна Предтечи.
21 сентября — Рождество Пресвятой Богородицы. Двунадесятый непереходящий праздник.
27 сентября — Воздвижение Креста Господня. Двунадесятый непереходящий праздник.
14 октября — Покров Пресвятой Богородицы.
4 декабря — Введение во храм Пресвятой Богородицы. Двунадесятый непереходящий праздник.
Сплошные седмицы в 2020 году(недели в которых нет постов в среду и в пятницу)
с 7 до 17 января 2020 г.- Святки
с 9 по 15 февраля 2020г.- Мытаря и фарисея
с 24 февраля по 1 марта 2020г.- Сырная (Масленица)
с 19 по 25 апреля 2020 г.- Пасхальная (Светлая)
с 7 по 13 июня 2020 г.- Троицкая
Календарь постов 2020 года.
18 января — Крещенский сочельник. Однодневный пост.
с 2 марта по 18 апреля — Великий православный пост.
с 15 июня по 11 июля — Апостольский (Петров) пост.
с 14 по 27 августа — Успенский пост.
11 сентября — Усекновение главы Иоанна Предтечи. Однодневный пост.
27 сентября — Воздвижение Креста Господня. Однодневный пост.
с 28 ноября 2020 г. по 6 января 2021 г.- Рождественский пост.
Среда и пятница в течение всего года, за исключением сплошных седмиц и Святок — однодневный пост.
Дни особого поминовения усопших (родительские субботы)
9 февраля 2020 года — Поминовение всех усопших, пострадавших в годину гонений за веру Христову
22 февраля 2020 года — Суббота мясопустная (Вселенская родительская)
14 марта 2020 года — Суббота 2-й седмицы Великого поста
21 марта 2020 года — Суббота 3-й седмицы Великого поста
28 марта 2020 года- Суббота 4-й седмицы Великого поста
28 апреля 2020 года — Радоница
9 мая 2020 года‒ Поминовение усопших воинов
6 июня в 2020 году- Суббота Троицкая
7 ноября — Суббота Димитриевская
ЦЕРКОВНЫЕ ПРАВОСЛАВНЫЕ ПРАЗДНИКИ 2020 ГОДА НА КАЖДЫЙ ДЕНЬ
Церковный календарь — это расписание праздников на весь год. О ближайших датах, наступающем празднике или событии вы можете узнать на страничке нашего сайта в разделе Наступающие праздники.
В церковный календарь, кроме праздников, включены также и даты почитания христианских Святых, тех людей, которые приложили огромные усилия, часто ценой своей жизни, для будущих поколений, для нас с Вами.
И, наверное, совсем не лишним будет поблагодарить святого, хотя бы раз в течение года, в день его почитания, поставить свечку перед его иконой в храме или дома. Почитать акафист или молитву. А самое главное — попросить у этого Святого помолиться перед Господом Богом и попросить прощения за наши недобрые поступки, мысли и обиды, за наши грехи.
Предпразднство Рождества Пресвятой Богородицы. Мч. Созо́нта Помпеольского (Киликийского) (ок. 304); свт. Иоа́нна, архиепископа Новгородского (1186); прмч. Макария, архимандрита Ка́невского, игумена Пинского, Переяславского чудотворца (1678); прп. Макария Оптинского (1860).
Тропарь Пресвятой Богородице
Тропари Богородичные
Покрову Пресвятой Богородицы,
глас 4:
Днесь благовернии людие / светло празднуем, / осеняеми Твоим, Богомати, пришествием, / и к Твоему взирающе пречистому образу, умильно глаголем: / покрый нас честным Твоим Покровом/ и избави нас от всякаго зла, / молящи Сына Твоего, Христа Бога нашего, / спасти души наша.
Величание:
Величаем Тя, / Пресвятая Дево, / и чтим Покров Твой честный, / Тя бо виде святый Андрей на воздусе, / за ны Христу молящуюся.
Кондак, глас 3:
Дева днесь предстоит в Церкви,/ и с лики святых невидимо за ны молится Богу,/ ангели со архиереи покланяются,/ апостоли же со пророки ликовствуют:/ нас бо ради молит Богородица Превечнаго Бога.
Зачатию прав. Анною Пресвятой Богородицы,
глас 4:
Днесь безчадия узы разрешаются, / Иоакима бо и Анну услышав, Бог / паче надежды родити тем яве / обещавает Богоотроковицу, / из Неяже Сам родися Неописанный, Человек быв, / Ангелом повелев вопити Ей: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.
Величание:
Величаем Тя, / Пресвятая Дево, / и чтим святых Твоих родителей / и всеславное славим / зачатие Твое.
Собору Пресвятой Богородицы,
глас 4:
Пречистая Богомати, Богородице,/ Собор Твой честный украшен многоразличными добротами, / дары Ти приносят, Госпоже, многи мирстии людие, / Узы наша грешныя раздери Своею милостию/ и спаси души наша.
В день встречи Пресвятой Девы Марии с праведной Елисаветой, глас 4:
Дево Безневестная / и Мати Всечистая, / приемши от Архангела благовещение, / со тщанием востекла еси в Горняя, / и, целовавши южику Твою, всечестную Елисаветь, / Материю Господа от сия наречена была еси, / и возвеличила возвеличившаго Тя Господа: / Благословенна Ты в женах, / и благословен Плод чрева Твоего.
Положению честной ризы Пресвятой Богородицы во Влахерне, глас 8:
Богородице Приснодево, человеков покрове, / ризу и пояс пречистаго Твоего телесе, / державное граду Твоему обложение даровала еси, / безсеменным рождеством Твоим нетленна пребывающи, / о Тебе бо и естество обновляется и время. / Темже молим Тя мир граду Твоему даровати / и душам нашим велию милость.
Величание:
Величаем Тя, / Пресвятая Дево, / Богоизбранная Отроковице, / и чтим святыя ризы Твоея / честное положение.
Кондак, глас 4:
Одеяние всем верным нетления,/ Богоблагодатная Чистая,/ даровала еси священную ризу Твою,/ еюже священное тело Твое покрывала еси,/ Покрове всех человеков,/ еяже положение празднуем любовию,/ и вопием со страхом Ти, Чистая:/ радуйся, Дево,/ христиан Похвало.
Кондак положению пояса,
глас 2:
Благоприятное Твое чрево, Богородице,/ объемший пояс Твой честный,/ держава граду Твоему необорима,/ и сокровище есть благих неоскудно,/ едина рождшая, Приснодево.
Ин кондак, глас 4:
Честнаго пояса Твоего положение/ празднует днесь Твой, Препетая, храм,/ и прилежно взывает Ти:/ радуйся, Дево,/ христиан Похвало.
Положению честного пояса Пресвятой Богородицы, глас 8:
Богородице Приснодево, человеков покрове, / ризу и пояс пречистаго Твоего телесе, / державное граду Твоему обложение даровала еси, / безсеменным рождеством Твоим нетленна пребывающи, / о Тебе бо и естество обновляется и время. / Темже молим Тя мир граду Твоему даровати / и душам нашим велию милость.
Явлению Пресвятой Богородицы преподобному Сергию Радонежскому, глас 4:
В преславнем явлении Твоем, Дево Богородице, / припаде к стопам Твоим преподобный авва Сергий / и мольбу о святей обители изрядно сотвори, / да Твоим Матерним ко Христу предстательством / усердно присно ходатайствуеши / о всех под священный покров Твой прибегающих, / просящи нам оставления грехов и велия милости.
Величание:
Величаем Тя, / Пресвятая Дево, / Богоизбранная Отроковице, / и чтим явление Твое, / имже точиши обетование / покрывати присно место сие.
В день Похвалы Пресвятой Богородицы (Суббота Акафиста), глас 4:
Дево Безневестная / и Мати Всечистая, / приемши от Архангела благовещение, / со тщанием востекла еси в Горняя, / и целовавши южику Твою, всечестную Елисаветь, / Материю Господа от сия наречена была еси, / и возвеличила возвеличившаго Тя Господа:/ Благословенна Ты в женах, / и благословен Плод чрева Твоего.
В праздники Богородичные
Тропарь, глас 4:
К Богородице прилежно ныне притецем,/ грешнии и смиреннии, и припадем,/ в покаянии зовуще из глубины души:/ Владычице, помози, на ны милосердовавши,/ потщися, погибаем от множества прегрешений,/ не отврати Твоя рабы тщи,/ Тя бо и Едину надежду имамы.
Ин тропарь, глас тойже:
Не умолчим никогда, Богородице,/ силы Твоя глаголати недостойнии,/ аще бо Ты не бы предстояла молящи,/ кто бы нас избавил от толиких бед?/ Кто же бы сохранил доныне свободны?/ Не отступим, Владычице, от Тебе,/ Твоя бо рабы спасаеши присно от всяких лютых.
Кондак, глас 6:
Предстательство христиан непостыдное,/ ходатайство ко Творцу непреложное,/ не презри грешных молений гласы,/ но предвари, яко Благая, на помощь нас,/ верно зовущих Ти:/ ускори на молитву и потщися на умоление,/ предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.
Ин кондак, глас 6:
Не имамы иныя помощи,/ не имамы иныя надежды,/ разве Тебе, Владычице,/ Ты нам помози,/ на Тебе надеемся/ и Тобою хвалимся,/ Твои бо есмы раби, да не постыдимся.
Каноны праздникам и чудотворным иконам Пресвятой Богородицы
Мы пришлем письмо о полученном бонусе, как только кто-то воспользуется вашей подборкой. Проверить баланс всегда можно в «Личном пространстве»
Мы пришлем письмо о полученном бонусе, как только кто-то воспользуется вашей ссылкой. Проверить баланс всегда можно в «Личном пространстве»
Аннотация к книге «Каноны праздникам и чудотворным иконам Пресвятой Богородицы»
В сборник включены содержащиеся в Месячных Минеях богослужебные каноны Пресвятой Богородице в честь посвященных Ей праздников и чудотворных Ее икон.
- Покупатели 2
Качество издания отличное. Но по содержанию есть замечания. Праздничные каноны читаются и с тропарями, и с молитвами. Молитвы есть не ко всем канонам.Почему издатели пропустили слова «Слава и ныне» после 3-ей и 6-ой песни канонов? Это должно читаться, а не все люди об этом знают. Такие недочеты в подобных книгах очень огорчают.
Видео (кликните для воспроизведения). |
Благодарю создателей серии Канонов Пресвятой Богородицы! Все, что касается богослужений, посвященных Пресвятой Богородце, приобретает светлую Ее благодать. И эти книги тоже.
Я приобрела все три издания из серии «Канонов» и очень этому рада , и более того, постоянно стараюсь в качестве подарка приобретать эти книги для своих друзей.
Книга очень удобная для использования, небольшого формата, удобно по ней молиться, качественная бумага, на долговременное использование.
Верю в Бога и собираю молитвы со всех уголков сети.